Tovar je možné reklamovať hlavne z dôvodu výrobných chýb. Reklamácie vrátane odstránenia chyby sa obvykle vybavujú do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Pred odoslaním reklamácie nás najlepšie vopred kontaktujte mailom alebo telefonicky s presným popisom chyby. Pokiaľ je to možné, zároveň nám mailom zašlite fotografie chyby. Vyplňte prosím tiež Reklamačný formlár, ktorý zašlite spolu s tovarom. Reklamačný formulár nájdete TU.
Reklamovaný tovar zasielajte na nasledovnú adresu:
Jaroslava Cipovova
Medvedovej 20
851 04 Bratislava
V prípade dohody je možné reklamovaný tovar zaslať priamo dodávateľovi, ktorého adresu bude poskytnutá po osobnom dohovore. Dodávateľ poskytuje službu vyzdvihnutia tovaru, ktorá je spoplatnená sumou 2EUR.
Náklady na zaslanie reklamovaného tovaru hradí kupujúci. Náklady na spätné zaslanie tovaru po vybavení reklamácie hradíme my.
U reklamovaného tovaru musí byť písomná informácia (reklamačný protokol) s informáciou k reklamácií. V prípade, že k reklamácia dorazí bez písomnej informácie nebude reklamácia vybavená v termíne. Vždy je nutné tento doklad dodať spoločne s tovarom, aby sme reklamáciu mohli bezodkladne riešiť.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
1. Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí).
2. Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku sú.
3. Neodborným zaobchádzaním.
4. Tovar bol poškodený živlami.
Ak tovar bol podaný na reklamáciu neskoro tzn. výrobok, či tovar bol používaný aj pro zistení chyby ďalej - nárok na reklamáciu zaniká.
Ďaľšie informácie o reklamáciach nájdete v reklamačnom proiadku, ktorý je dostupný TU.
Tovar pochádza od Európskych výrobcov
Naším verným zákaznikom vychádzame v ústrety
Sme tu pre Vás vždy keď to potrebujete